Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

Jak mogę reklamować towar w Hidalgo?

Reklamowany towar wraz z wypełnionym DRUKIEM REKLAMACYJNYM należy odesłać na adres sklepu:

HIDALGO Piotr Ząbczyk
ul. Łagiewnicka 33a
30-417, Kraków

Jak długo jest rozpatrywana reklamacja?

Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem przez sklep.

Jak odesłać towar?

Towar powinien być przesłany przesyłką pocztową/kurierem opłaconą przez Klienta na adres sklepu:

HIDALGO Piotr Ząbczyk
ul. Łagiewnicka 33a
30-417, Kraków

Odsyłany towar należy starannie zapakować i dołączyć wypełniony formularz:

FORMULARZ REKLAMACYJNY

Czy Hidalgo pokrywa koszty wysyłania towaru przy reklamacji?

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji koszty wysyłki są zwracane Klientowi.

 
Witryna stworzona na platformie